Alle documenten die door de dokter naar de patiënt worden verstuurd, gebeurt vanaf heden via de beveiligde "HELENA" patiëntenplatform. U kan zich dit doen via https://helena.care met u idkaart ofwel itsme. Alle vragen die naar onze gmail worden gestuurd worden niet behandeld hiervoor dient u een telefonische afspraak te maken via onze website www.polikliniek.be
Er zijn geen vrije raadpleging meer. Alles is momenteel na afspraak
Raadplegingen op afspraak
Elke ochtend tussen 09u00-11u00 en 16u -18u behalve op woensdag zijn er raadplegingen op afspraak. Er zijn ook telefonische raadplegingen. De huisarts voorziet voldoende tijd voor consultatie tijdens deze Coronatijden. Bij meerdere/complexe problemen zal er een vervolgafspraak of eventueel doorverwijzing voor gesteld worden.
Bij voorkeur boekt u zelf een afspraak online (klik hiernaast om online een afspraak te maken). Login en paswoord zijn niet nodig om een afspraak te boeken. U kan ook bellen met onze praktijkassistente om een afspraak te makenenkel in de voormiddag. Dit kan tijdens de openingsuren. Geef dan alle nuttige informatie.
Is het erg dringend?
Elke dag zijn er plaatsen gereserveerd voor dringende gevallen en acuut zieke patiënten. Gelieve ons hiervoor telefonisch te contacteren.
Bent u verhinderd?
Als u niet op uw voorziene afspraak kan komen dan moet u die annuleren ofwel zelf online ofwel telefonisch zodat iemand anders in uw plaats geholpen kan worden.
Wachtdienst
De wachtdienst is een samenwerkingsverband tussen de dokters van Mechelen en omgeving.
Maandag 08u00 tem Vrijdag 19u00: 1733.
Vrijdag 19u00 tem Maandag 08u00: 1733 huisartsenwachtpost
De dokter van wacht brengt na uw bezoek verslag uit zodoende wij deze gegevens kunnen bijhouden in uw Globaal Medisch Dossier
Breng steeds uw identiteitskaart. Dit is o/a nodig voor de actualisatie van uw EMD (Elektronisch Medisch Dossier) en om uw verzekeringsstatuut na te kijken.